Ootan ära, kuni järjekordne purjekas üles veetakse, ruleerin rajale ja teeme kähku minekut. Varssavini on otsejoones umbes 250km; algul on orientiirideks suured järved, hiljem tuleb natuke ka GPS abi kasutada. Olsztyn’i informatsioon teatab, et ei näe meid radaril. Tõuseme natuke kõrgemale ja see mure laheneb. Väidetavalt on Poola õhuruum veel rohkem eralennukeid täis kui Leedu oma; igatahes sides on nende juttu kõvasti. Vahin ringi nagu valvas vares; õnneks on ilm absoluutselt selge.
Reisi algul kummitanud ebakindlus hakkab asenduma vaimustusega – me oleme juba nii kaugel kodust ja nüüd varsti tuleb üles leida õiged marsruudipunktid tõelise suurlinna kohal ning maanduda natuke omapärase lähenemisskeemiga ja kahtlemata elava liiklusega lennuväljal! Mul ei ole vähematki kahtlust, et saan selle kõigega suurepäraselt hakkama. Enn kraamib välja Poola 1:500 000 autokaardi, sama suure kui voodilina ning mis sobivat visuaallennuks paremini kui Jeppeseni kaart. Üldiselt on Ennul õigus.
Varssavi lennujuhtimine on hästi sõbralik ja imelikul kombel leiame vajalikud ettekandepunktid kah kenasti üles – üks pea on hea aga kaks veelgi parem!
Finaalis saan lennujuhilt korralduse hoida 200m kõrgusele kuni… ei saagi täpselt aru, mis asjani ent finaal pole paik pikemaks vestluseks. Pilt on aga parem kui 1000 sõna – selgub et maandumisraja esimesel paarisajal meetril harjutatakse sõjaväeparaadi! Lipud lehvivad, pasunad hiilgavad ja olles kogu selle ilu selja taha jätnud, lasen tagatiivad lõpuni välja ja tulen järsult maha.
Kell on 13:00; ruleerime murule ja pargime teiste väikelennukite sekka, neid on siin paar¬kümmend. Päike kütab ja sooja on vähemalt 30 kraadi. Ajame tankimise asju ja mõistatame, et kus on briifing ja kus puhvet.
Kohaliku eralennunduse angaarides pole ei briifingut ega söögikohta. Leian nurga tagant kohaliku langevarjuklubi, kus kahjuks mitte kedagi pole ja imetillukese lennukooli kontori. „Dzien dobre!” ja lennukooli peamees trükib oma arvutist prognoosikaardid välja ning soovib head lendu. Edasi Berliini poole! Vahepeal tuleb siiski veel Poznanis tankida.
Algusesse | Edasi
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar