Pole vist vaja öelda, et vahemaa on pikk. Õnneks lükkab idatuul meid tugevasti tagant ja teekond edeneb. Varssavist läänes on kohe üks piiranguala suure metsa kohal, edasi aga algavad põllud ja karjamaad. Agrotööstus käib vist suurtel tuuridel, igatahes satume 600m kõrgusel äkki virtsa- ja silohaisu pilve sisse. Enn on sangas ja mina loen kaarti. Teel Poznani möödume suurest militaarlenuväljast ja paarist keelualast. Üldiselt on need ka GPS andmebaasis kenasti olemas. Poznani sisenemispunkti leiame kah väikese mõistatamise peale üles ja tuleme maha. Meile sõidab vastu Folow-Me auto ja eelaimus ütleb, et selle eest küsitakse kindlasti raha.
Saan ilmaprognoosi (mis on endiselt ülihea) ja täidan lennuplaani Berliinini. Selgub, et ICAO nimestikes polegi Ikarus C42 nimelist lennukitüüpi olemas ja nii läheb tüübiks ZZZZ ja märkustesse „TYP/IKARUS C42 ULTRALIGHT”. Briifingumees on väga lahe ja abivalmis. Muuhulgas selgub, et Poznanis alla 750kg raskustelt lennumasinatelt maandumistasu ei võeta; ka follow-me on tasuta. Tere tulemast Poznani, ülikerglased!
Enne äralendu külastame ruttu lähedalasuvat kebabikõrtsi ja tagasi tulles läbime turvakontrolli – dokumente ei küsi meilt keegi, võib-olla tänu Tallinna lennuvälja läbipääsuloale, mis mu määrdunud särgi rinnaesist ehib.
Algusesse | Edasi
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar