5.8.06

Skydiving MM, eelõhtu

Nii, Tumbleweeds esindab eesti langevarjusporti mailmameistrivõistlustel Saksamaal. Mina olen tiimis kaameramees ja otsused hüpete tulemuse kohta teevad kohtunikud minu kaamerast saadud video põhjal. Vastutus, prrr....

Eile võtsime Berliinist auto ja hakkasime uhama. AVIS eksponeerib deviisi "We try harder". Sure, they do. Teenindaja üritas tükk aega Mardile kaela määrida kallist mersut ja kui see ei õnnestunud, siis täiendavat kindlustuspaketti.

Aga Mart võitis - tema ainsale argumendile "mina teen kõik otsused interneti teel ja pärast enam ei muuda neid" polnud tädil midagi vastu köhida.


Võistluspaigas Gera lennuväljal oli paha ilm raskete rünkpilvede ja tugeva tuulega. Ühe Twin-Otteri pealt aeg-ajalt hüpati, teist parandatavat praegugi. Vastu tuli sõber Klasu ja ütles et nemad on hommikhjust saadik hyppejärjekorras olnud ja nüüd vist saavad ülesse (kell oli 5pm seeaeg). Tõsine värk on siin. Loomulikult on meil oma telk ka...

Osalejate hüppenumbrid kõiguvad siin kuskil 1000 ja 20000 vahel. Meie kambast on kõige enam hüppeid (umb 1070) Mardil ;-) Tiimid tulevad alla vähemalt 270 kraadise hook-turn'iga ja maandumisplatsi kohal on õhk tihe.

Ohtul hängisime, sõime jäätist ja lällasime. Täna hommikul regasime end tiimina ära ja Liisu andis Saksa telegrupile intervjuu. Loomulikult käis regamise juurde jutt, et te pole ülekannet teinud ja makske nüüd sulas. Peale pikemat kätelaiutamist vabandati. Manifestisime end treeninghüppele kohe hommikul ja jumala abiga jõuame selle enne pimedat ka ära teha. Nii et kõik on hea.
Mis siis sitasti on? Loomulikult netiühendus. Hotellis on WiFi 10EUR/h. Siin lennuväljal on ta tasuta ent sigaaeglane. Seepärast ma rohkem blogida ei viitsi. Nii et pilte vaadake minu flickerist.
Stay tuned!

Kommentaare ei ole: