17.8.06

Leiutasime Leonardoga

Homme varahommikul hüppan (kui ilm lubab) wingsuidiga Tallinna kohal lennukist välja, kaamerad pea- ja suitsuküünal jala küljes ning maandun televaatajate rõõmuks botaanikaaeda. Tühisuse ja edevuse tõttu pakkusin end selleks. Ja alles täna meenus mulle, et wingsuit on mulle ju väike - sandaalidega ei kannata hüpata. Mis ma siis teen, teibin suitsukanistri palja jala külge või? Ja enne maandumist tuleks kanister veel minema heita - kuidas ma seda teen kui käed on varjuga ametis?

Leonardo sülgas pihku ja joonistas kohe terve paberi kavandeid täis - suitsukanister nii ja naa, kavalad lukustusmehanismid - teise jala varvastega saab riivid lahti lasta. Minu arvates on need geniaalsed pildid. Lõpplahendus (minu oma) nägi siiski välja teistsugune. Sellel kingal on tald viledaks kulunud ja talle saab buutsi peale tõmmata küll. Vaatame mismoodi see asi homme toimib. Nüüd aga teeme Leoga öömütsi.

1 kommentaar:

Parasiil ütles ...

töötas... korra