21.7.06

Ma olen katki, tramvai!!!

Murat ja kyra, viimane kord kui ma ennast mingile ideele ohverdan! Raisk!

Käisime tumbleweedsiga Tabasalus pildistamas, sest nad tahavad ma ei tea - oma pildiga postereid, DVD-sid, kommipabereid ... kõike. Blin.
Algul tundus kõik mõistlik. Siis algas jama. Fotokas on mul omal aga prože ja genekas õnnestus saada alles telekanadega moosides; kusjuures koos mingite meestega ainult, kes kõik ka raha tahtsid, nagu pärast selgus. Sa **ts, ma olen nyyd broke, katki!

Oleks ma parem koos parasiili ja inimestega ümbermaailma lennule läinud - pere saaks vorsti vähemalt, mis siis et odavat.Pildil endal pole viga aga selle tegi siiski minu enda aparaat, aegpäästikuga.

Jah, sellest kuidas Gryttjomis meistriks saadakse, imege ebakvaliteetne viidikas siit. Kvaliteetse viidika saab T-Weedside käest laenuks, seda ma netti ei pane.

Kes tahab, leiab flickerist veel pilte, kui sisestab tag-id TUMBLEWEEDS ja SKYDIVE.

Kõik. Lähen magama. Ülehomme lähen Petserisse, mul on ärist villand. Vaabsjee.

3 kommentaari:

Kadri ütles ...

tulnukad mis tulnukad :)

Kristjan Kuru ütles ...

see video on vist katki.

Villem ütles ...

Yldiselt on WMV failidega alati 1 jama - kui aega on, panen MPG selle asemele. Aga mul on tunne et peale MM-i tuleb Tumbleweedsi dvd myyki ;)