15.8.05

Hankost tagasi

Ma ei saa seda endale pidada. Kunn tunne on kui miskit saab hästi tehtud. Tumbleweeds tuli teiseks aga nüüd mil Twin Otteri ukse trikid lõpuks selged, paneks pika puuga... ütlen mina kes ma neile suurema osa ajast ülalt alla vaatasin. Läbi kaamerasihiku.

Ja siis täna, ei - juba eile, kui päike õnnestus taas taevasse nõiduda, korraldas Markku paar suuremat kujundit. Oli väga ilus lennata ja neid filmida.

Neljapäeval ilma vaadates oli mul küll tunne et ma ei lähegi Hankosse - milleks. Aga Hankos on hyvä hyppykeli alati kui taevas midagi sinist paistab. Nii et kokku tegime 8 hypet. Oleks tahtnud muidugi rohkem - igasugu plaane tekkis käigu pealt aga nohh. Laevapiletid. Nohh.

Üle hulga aja on selline rõõmus tunne nagu oleks veri gaseeritud. Viimati oli samasugune tunne peale õhupallihüpet parasummeril. Ja veel enne seda - vist pärast esimest wingsuidi-laksu?

Heakene küll, lapsed ja naise panin magama, pilte praegu mudida ei viitsi - lisan neist siia vaid 2 - ühe taevast ja teise maa pealt ning lähen ise ka unesid vaatama. Eks esmaspäeva õhtul uploadin kõike nii et hais taga.

1 kommentaar:

Kadri ütles ...

Igatahes, Sa siin ei m2rkinud, aga 6nnitlused Parima Kaameramehe tiitli puhul!